قوانین سایت و شرایط بازگشت

در صورت مطابقـت نداشتن محصول با کالای مورد سفارش می توانید تا 24 ساعت از زمان دریافت محصول با هماهنگی پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر را برگشت بدهید .


  • کالای مرجوعی به هیچ وجه نباید توسط مشتری مصرف یا استفاده شده باشد و یا آسیبی به آن رسیده باشد. همچنین کارتن یا جعبه اصلی محصول باید سالم و بدون هیچ گونه تغییری تحویل داده شود تا امکان مرجوع شدن محصول فراهم گردد.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالا را در هنگام دریافت محصول از مأمور شرکت باربری به دقت بررسی نمایید. در صورت وجود هر گونه مشکل می‌توانید موضوع را بلافاصله با پشتیبانی فروشگاه در میان بگذارید و صورتجلسه آسیب محصول را از مأمور شرکت باربری دریافت نمایید.
  • در مورد کالاهایی که بعد از باز کردن جعبه یا کارتن مشخص می‌شود که دچار آسیب ظاهری یا فیزیکی هستند، طی۲۴ ساعت کاری باید به پشتیبانی فروشگاه اطلاع رسانی شود. در غیر این صورت تعویض یا مرجوعی کالا ممکن نخواهد بود.
  • هزینه حمل و نقل محصولات معیوب و محصولات تعویضی به عهده‌ی این فروشگاه می‌باشد ولی هزینه عودت محصولاتی که به دلیل پشیمانی یا عدم رضایت از خرید مرجوع می‌شوند، به عهده خریدار است. توجه داشته باشید که تشخیص معیوب بودن کالا توسط تیم کارشناسی فروشگاه انجام می‌شود.


قوانین مشترک بین خرید تکی و عمده

  • در صورتی که در موعد تحویل سفارش، مشتری در آدرسی که قبلاً در سایت اعلام کرده است حضور نداشته باشد و محصول به انبار فروشگاه بازگردد هزینه ارسال دوباره محصول به عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورت مرجوع شدن محصول، وجه پرداختی فقط به حساب مشتری باز خواهد گشت و از بازگشت مبلغ به حساب فردی غیر از خریدار اصلی معذور هستیم.